TERMENI ȘI CONDIȚII DE UTILIZARE
Înainte de a utiliza acest site web, am dori să citiți cu atenție următorii termeni și condiții și să continuați cu utilizarea acestuia numai dacă sunteți de acord cu aceștia și îi veți respecta. Vă rugăm să înțelegeți că accesul dumneavoastră la acest site web reprezintă acceptarea deplină a acestor termeni și condiții.
Magazinul online www.zenaria.ro conține informații (texte, poze, baze de date, produse, prețuri, logo-uri, reclame), care constituie conținutul magazinului online www.zenaria.ro, proprietatea societății S.C MEDIA NATION S.R.L. Orice utilizare (totală sau parțială) a conținutului în alte scopuri decât interesul personal este pedepsită de legea drepturilor de proprietate intelectuală.
ZenAria: denumire administrată de societate comerciala SC MEDIA NATION SRL., persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în localitatea Badon, Comuna Hereclean, Nr 17, jud. Sălaj, având număr de ordine la Registrul Comerțului J31/109/2019, cod unic de înregistrare fiscala 40424129.
Contractul de angajament între dumneavoastră și ZenAria, presupune să primim plata întregului preț pentru bunurile pe care le comandați înainte ca comanda dumneavoastră să poată fi acceptată. Putem accepta în unele cazuri și comenzi pe baza plății unui avans parțial, aceste cazuri făcând subiectul primirii unei aprobări scrise din partea noastră. Plata dvs. a prețului pentru bunuri reprezintă o ofertă din partea dumneavoastră de a cumpăra bunurile, care va fi acceptată de noi atunci când vă vom trimite un e-mail în care vă spunem că bunurile au fost date în producție. Acceptarea noastră a comenzii dumneavoastră aduce la existență un contract obligatoriu din punct de vedere juridic între noi, guvernat de prevederile și articolele specificate aici.
Conform art. 16 lit. c din O.G. 34/2014, în cazul în care consumatorul (Cumpărătorul) optează pentru achiziționarea unor produse personalizate în mod clar, confecționate după specificațiile indicate de către consumator (Cumpărător), produsele suferind astfel modificări la cererea cumpărătorului, acesta acceptă faptul că produsele de acest fel nu se returnează si nu se pot înlocui, fiind exceptate de la dreptul de returnare.
Putem modifica aceste termene și condiții în orice moment, după cum considerăm necesar, respectând prevederile legale. Prin urmare, vă rugăm să verificați aceste termene și condiții de fiecare dată când accesați acest site web.
1. ELEMENTE DEFINITORII
• Vânzător: MEDIA NATION SRL – denumit în continuare ZenAria.
• Cumpărător/ Client persoană fizică / persoană juridică sau orice entitate juridică care își creează Cont în Site și efectuează o Comandă sau obține acces la CONȚINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către Zenaria (electronic, telefonic, etc) sau în baza unui acord de utilizare existent între Zenaria și acesta și care necesită crearea și utilizarea unui CONT.
• Utilizator – orice persoană fizică/juridică înregistrată pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni si Condiţii Generale.
• Cont – secțiunea din Site formată dintr-o adresa de e-mail si o parolă care permite Cumpărătorului / Clientului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Cumpărător și istoricul cumpărătorului în Site (Comenzi, facturi fiscale, garanții Bunuri, etc.).
• Site – domeniul www.zenaria.ro.
• Comandă – document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător/ Client prin care Cumpărătorul/ Clientul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului intenția sa de a achiziționa Bunuri și Servicii de pe Site.
• Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, cumpărătorului/Clientului ca urmare a Contractului încheiat.
• Campanie – acțiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de Bunuri și/sau Servicii având un stoc limitat si predefinit, pentru o perioadă limitată de timp stabilită de către Vânzător.
• Contract – reprezintă contractul la distantă încheiat între Vânzător și Cumpărător/ Client fără prezența fizică simultană a Vânzătorului si a cumpărătorului/ Clientului.
• Review – o evaluare scrisă de către deținătorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactată pe baza experienței personale și a capacității acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune dacă produsul sau serviciul respectă sau nu specificațiile menționate de către producător.
• Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfacție a unui utilizator/Client/Cumpărător față de un produs. Rating-ul se exprimă sub formă de stele acordate, fiecare produs putând primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfacție va fi asociat întotdeauna review-ului scris de Utilizator / Client / Cumpărător asupra unui produs sau serviciu.
• Comentariu – apreciere sau observație cu scop critic pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.
• Întrebare – formula de adresare către alți Utilizatori/Clienți/Cumpărători cu scopul de a obține informații despre produsele sau serviciile din pagina respectivă.
• Răspuns – informație scrisă care este transmisă Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului care a adresat o întrebare în Site, în pagina unui anumit produs. Răspunsul reprezintă o explicație oferită de un Utilizator/Client/Cumpărător unui alt Utilizator/Client/Cumpărător în cadrul unei discuții.
2. DOCUMENTE CONTRACTUALE
Prin lansarea unei Comenzi electronice sau telefonice Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care S.C. Media Nation S.R.L. își derulează operațiunile.
Comanda va fi compusă din următoarele documente, în ordinea importanței:
• Comanda (împreuna cu mențiunile clare asupra datelor de livrare și facturare) și condițiile sale specifice;
• Specificațiile cumpărătorului (în privința personalizării produselor);
• Termeni si Condiţii.
Daca Vânzătorul confirmă Comanda, acest lucru va implica din partea Cumpărătorului o acceptare completă a Termenilor și Condițiilor comenzii.
Acceptarea Comenzii de către Vânzător se consideră finalizată atunci când se îndeplinesc cumulativ existența Bunului de Tipar și confirmarea efectuării plății produsului în forma agreată de client, fără a necesita alte confirmări suplimentare din partea Cumpărătorului.
Prezentul Contract intră în vigoare la confirmarea comenzii de către Vânzător. Termenii si Condițiile generale de vânzare vor sta la baza Contractului astfel încheiat.
3. BUNURI ȘI SERVICII, DISPONIBILITATE ȘI POLITICA DE PREȚURI
Bunurile si serviciile sunt oferite în condițiile respectării prevederilor prezentului document și in limita stocului disponibil. Disponibilitatea produselor se poate modifica oricând pe parcursul procesării comenzii, inclusiv după confirmarea disponibilității produsului.
Toate preturile afișate pe site sunt exprimate în Lei (RON) și includ toate taxele, fiind preturi finale.
Datorită volumului mare de informații și a condițiilor impuse de către furnizori de materii prime, caracteristicile și disponibilitatea produselor prezentate în acest site se pot schimba fără o notificare prealabilă.
Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în comandă. S.C. Media Nation S.R.L. va emite către Cumpărător o factura pentru Bunurile și serviciile livrate, obligația cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform legislației in vigoare.
Ne rezervăm dreptul de a anula comenzile incomplete sau făcute fără informații de bază (de exemplu: nume cumpărător, telefon de contact, adresă de email, adresă de livrare, adresă de facturare, modalitate de plată). S.C. Media Nation S.R.L. își rezervă dreptul de a-și selecta clienții și de a refuza colaborarea cu clienții ce manifestă comportament și limbaj neadecvat (agresiv, licențios etc.) sau au în istoricul comenzilor livrări refuzate sau cu probleme.
Comenzile online vor fi onorate în ordinea cronologica în care au fost înregistrate de către sistem. O comandă nu poate fi onorata în cazul în care pe același produs a fost înregistrată o altă comanda înainte ei din punct de vedere cronologic și ulterior confirmată, astfel stocul epuizându-se, excepție făcând produsele realizate la comandă care în funcție de disponibilitatea materiei prime vor fi confecționate.
4. PRODUSE CUSTOM MADE
Personalizarea produselor se va face ținând cont de următoarele aspecte:
• Poziția imaginii de crop (decupare) va fi preluată automat din opțiunea selectată de client în funcție de dimensiunile alese pentru perete, clientul este responsabil de încadrarea corectă a acesteia. Web-siteul conține în zona paginii de produs un filmuleț de prezentare care exemplifică modul de utilizare a funcției crop și a introducerii dimensiunilor peretelui dumneavoastră.
• Tapetul personalizat este realizat din fășii verticale la lățimea disponibilă pentru textura și calitatea materialului ales (între 1,10 – 1,60 m), montajul este recomandat a fi realizat utilizând adezivul potrivit pentru acel tip de material, respectiv de către personal calificat în montarea tapetului.
• Culorile imaginii imprimate pot diferi de cele afișate datorită setărilor de afișare/luminozitate al ecranului dispozitivului cu care clientul accesează magazinul online, respectiv culorile afișate pe dispozitivele electronice sunt în formatul RGB și culorile imprimate pe materiale sunt în format CMYK.
S.C. Media Nation S.R.L. își rezervă dreptul de a modifica atât conținutul, cât și structura site-ului în orice moment și fără nevoie de preaviz. S.C. Media Nation S.R.L. nu oferă nicio garanție, în mod expres, nici implicit, in ceea ce privește inclusiv, dar fără limitare la funcționarea acestui site, informația, actualizarea conținutului, disponibilitatea produselor de pe site precum și potrivirea lor pentru un anumit scop. Imaginile publicate pe site sunt cu titlu de prezentare, iar produsele livrate pot să difere de imaginile prezentate (culoare, accesorii, aspect, etc.).
Depunem toate eforturile pentru a afișa corect caracteristicile produselor noastre. Culorile produselor si imaginilor pe care le vedeți vor depinde si de sistemul dumneavoastră informatic, iar noi nu putem garanta faptul ca PC-ul dumneavoastră sau dispozitivul de pe care vizualizați imaginile de pe site vor afișa cu exactitate nuanțele culorilor.
5. BUNUL DE TIPAR (PRINT-READY)
Bunul de tipar reprezintă acceptul final și nemodificabil al clientului pentru dimensiunile produsului (lungime si înălțime) cât și pentru alte detalii de ordin tehnic comunicate prin magazinul online sau prin email sau alte mijloace de comunicare electronică, cum ar fi, dar nelimitându-se la: tema coloristică, materialul folosit pentru tapet sau zona din imagine care va fi reprodusă pe tapet.
Pentru ca dumneavoastră să puteți să ne confirmați comanda și să ne acordați Bunul de Tipar , noi vom trimite întodeauna în formă scrisă (email, whatsapp, SMS) o serie de capturi de ecran la scara din modelul grafic prelucrat cu dimensiunile pentru producție si cu denumirea materialului pe care va urma să fie executat, respectiv dimesniunile finale de executat.
În cazul în care comanda este realizată online prin intermediul formularului de pe site, noi vom confirma împreună cu dumneavoastră datele introduse de dumneavoastră și nu vom începe producția înainte să ne confirmați în scris.
Comanda dumneavoastră este realizată exclusiv în baza informațiilor oferite de dumneavoastră astfel că ZenAria este absolvită de orice răspundere în cazul în care dumneavoastră nu oferiți informații care stau la baza realizării lucrărilor și care pot afecta procesul de aplicare a produsului.
Culorile imprimate pot diferi de cele afișate datorită setărilor imaginilor de afișare/luminozitate al ecranului dispozitivului cu care clientul accesează magazinul online, respectiv culorile afișate pe dispozitivele electronice sunt în formatul RGB și culorile imprimate pe materiale sunt în format CMYK. Dacă aveți semne de întrebare legate de culoare sau textură vă rugăm să comandați o mostră înainte de darea în producție, respectiv livrarea produsului final. De asemenea vă rugăm să consultați secțiunea de design și culoare de la întrebări și răspunsuri.
Comanda va putea fi programată pentru producție doar după obținerea acordului scris din partea dumneavoastră, acest acord este irevocabil și definitiv iar colegii noștri vor fi alături de dumneavoastră pentru a lămuri toate aspectele înainte de lansarea comenzii în producție.
6. MOSTRE FURNIZATE ȘI CULOAREA PRODUSULUI
În funcție de specificul comenzii, beneficiarul poate solicita mostre pentru a putea consulta culorile, respectiv materialul pe care se va produce tapetul personalizat după cum urmează:
- Poate solicita mostre gratuit, cu o grafica printată în prealabil, aflată în stocul magazinului online zenaria.ro pentru a consulta calitatea materialului și calitatea imprimării pe material. Mostra nu va fi realizată pe designul sau culorile custom pentru care va opta într-un final clientul.
- Poate solicita mostre gratuite cu grafica dorită doar pentru comenzile de peste 1500 lei și doar ulterior realizării plății în avans pentru producerea tapetului personalizat. Mostra va fi realizată pe designul sau culorile custom pentru care va opta clientul, dimensiunea mostrei realizată va fi comunicată clientului înainte de trimitere.
*În cazul în care comanda nu poate fi concretizată ulterior trimiterii mostrei din motive independente de ZenAria, (clientul se răzgândește cu privire la lucrare, nu poate fi agreat un material sau o temă coloristică pe specificațiile clientului sau orice alt motiv invocat de client), acesta din urmă va datora contravaloarea mostrei trimise (100 lei) valoare care va fi reținută din suma achitată către ZenAria. - Poate solicita mostre contra cost, cu grafica dorită pentru comenzile sub 1500 lei sau înainte de plasarea unei comenzi efective. Mostra va fi realizată pe designul sau culorile custom pentru care va opta clientul și va avea un cost fix de 100 lei.
- Culorile tapetului foto pot avea diferențe față de prezentarea online (diferențe care au legătură cu setările ecranului) și cu transpunerea culorilor din formatul RGB de pe digital, pe formatul CMYK de culoare pe reproducerea în produsul personalizat comandat. Vom încerca satisfacția culorilor de fiecare dată, însă în unele situații pot să apară diferențe de culoare față de imaginea privită pe un anumit monitor, fapt pentru care nu putem fi considerați responsabili. Suntem deschiși pentru confirmarea culorilor și în format fizic înainte de lansarea unei comenzi, la cerere clientului, prin procesul de transmitere al mostrelor sau prin discuțiile purtate în scris cu personalul nostru.
ZenAria își rezervă dreptul de a-și selecta clienții și de a nu răspunde unui comportament suspect sau identificat ca suspect de către personalul ZenAria și de a nu da curs solicitării de trimitere gratuită a unei mostre prefabricate de la punctul 1.
7. POLITICA DE RETUR
Site-ul www.zenaria.ro comercializează cu preponderență produse personalizate după specificațiile clienților, care se încadrează în excepțiile privind dreptul de retragere prevăzute de articolul 16 al OUG. 34/2014 referitoare la contractele la distanță și contractele în afara spațiilor comerciale.
Conform art. 16 lit. c din O.G. 34/2014, în cazul în care consumatorul (Cumpărătorul) optează pentru achiziționarea unor produse personalizate în mod clar, confecționate după specificațiile indicate de către consumator (Cumpărător), produsele suferind astfel modificări la cererea cumpărătorului, acesta accepta faptul că produsele de acest fel nu se returnează și nu se pot înlocui, fiind exceptate de la dreptul de returnare.
Tapetul personalizat pe dimensiunile și specificațiile clientului comercializat pe site-ul www.zenaria.ro intră sub incidenta acestei excepții, fiind personalizate în mod clar după specificațiile prezentate de consumator (Cumpărător). O.G. 34/2014 poate fi consultată aici.
Magazinul zenaria.ro intră la excepții privind dreptul de retragere, cf. art. 16 lit. c din OUG 34/2014.
8. LIVRARE ȘI COST TRANSPORT
Livrarea se face întotdeauna prin curier rapid, pe întreg teritoriul României. Pentru livrări în străinătate, vă rugăm să ne contactați.
Costul transportului în cazul comenzilor de tapet personalizat este suportat în scopuri de marketing și up-sale de către ZenAria, care își revervă dreptul de a reveni și modifica acestă politică oricând și fără o comunicare prealabilă, în acest sens.
Pentru orice alte produse comandate pe web-siteul zenaria.ro, dar și în cazul revocării oferirii transportului gratuit pentru comenzile de tapet personalizat costurile de transport vor fi următoarele:
• 35 lei în cazul livrării prin Fan Courier, la care se adaugă încă 1.20 lei pentru fiecare kilogram suplimentar, în localitățile acoperite de către acest curier fără taxa pentru kilometrii suplimentari. Termenul obișnuit de livrare prin Fan Courier este de 1-3 zile lucrătoare.
• 30 lei în cazul livrării prin Dragon Star Curier, la care se adaugă încă 1.00 lei pentru fiecare kilogram suplimentar, în localitățile acoperite de către acest curier fără taxa pentru kilometrii suplimentari. Termenul obișnuit de livrare prin Dragon Courier este de 1-3 zile lucrătoare.
Procesarea comenzilor se face în ordinea primirii lor. Produsele personalizate sunt realizate direct în spațiul nostru de producție, necesitând mai multi pași specifici confecționării unor produse unicat (design grafic, imprimare, finisare, ambalare). Termenul de expediere a comenzii este de 2-6 zile lucrătoare, la care se adaugă termenul de transport al curierului (în general cuprins între 24 – 72 ore).
În perioade comerciale de supraaglomerate (Crăciun, Valentine Day, Dragobete, 8 Martie, 1 Iunie) sau în cazuri de forță majoră, termenul de livrare poate fi prelungit. În toate cazurile de acest fel, www.zenaria.ro va afișa în mod vizibil termenele și condițiile de livrare și / sau va anunța după plasarea comenzii, telefonic sau prin email, întârzierile.
9. PLATA PRODUSELOR
Plata produselor de pe www.zenaria.ro se poate face:
• Prin transfer bancar, în contul firmei deschis la Banca Transilvania. În cazul în care alegeți aceasta opțiune, vă vom trimite prin email factura aferentă comenzii, în baza căreia veți putea face plata. Datele necesare pentru transfer bancar: SC. MEDIA NATION S.R.L., persoana juridică de naționalitate română, având sediul social în Localitatea Badon, Comuna Hereclean, Nr 17, jud. Sălaj, având număr de ordine în Registrul Comerțului J31/109/2019, cod unic de înregistrare fiscală 40424129, având contul RO18BTRLRONCRT0483344901.
• Online cu card bancar prin Netopia (Visa/Maestro/Mastercard). Dacă optați pentru plata cu cardul bancar, în pagina magazinului veți putea accesa platforma Netopia. Va fi necesar să completați un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră în pagina securizată a procesatorului de plăti. Toți clienții noștri sunt contactați telefonic ulterior plasării unei comenzi pe zenaria.ro, fie că plata a fost realizată prin card sau se optează pentru transfer bancar.
• Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului “3-D Secure” elaborat de organizațiile care asigură tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.
• “3-D Secure” asigură în primul rând că nicio informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la nici un moment din timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăți, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa și MasterCard.
• Comenzile vor putea fi procesate doar după confirmarea Bunului de Tipar și după plata în prealabil a unui avans sau plata integrală a acestora. La întelegerea părților, plata poate fi realizată parțial în avans și parțial la livrarea produselor.
Prețurile afișate pe site în momentul confirmării comenzii, reprezintă prețuri finale, care includ TVA și taxele de livrare.
10. DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ CU PRIVIRE LA MAGAZINUL ONLINE
Întregul conținut al site-ului www.zenaria.ro – texte, imagini, grafice, simboluri, grafica web, scripturi, programe, baze de date, precum si materialele ce fac obiectul comunicărilor prin email – aparține S.C. Media Nation S.R.L. si furnizorilor săi, fiind protejate de legea drepturilor de autor (legea nr. 8/1996 cu modificările și completările ulterioare) și cea a drepturilor de proprietate intelectuală și industrială. Utilizarea sau reproducerea oricăror elemente din cele enumerate mai sus, fără acordul scris prealabil al S.C. Media Nation S.R.L., se pedepsește conform legilor în vigoare.
Orice încercare de orice natura de modificare a imaginii si informațiilor din prezentul site www.zenaria.ro fără acordul prealabil scris al S.C. MEDIA NATION S.R.L., da dreptul unilateral și neechivoc ca S.C. MEDIA NATION S.R.L. sa facă uz de toate prerogativele sale de a se adresa instanțelor legal competente pentru sancționarea acestor fapte.
S.C. Media Nation S.R.L. respectă dreptul la proprietatea intelectuala al terților; în cazul în care considerați ca www.zenaria.ro conține informații ce încalcă vreun drept aparat de legea pentru protecția drepturilor de autor, vă rugăm să ne contactați la adresa de email contact@zenaria.ro
S.C. Media Nation S.R.L. garantează utilizatorului acces limitat, în interes personal (efectuarea de comenzi online, informare), pe site-ul www.zenaria.ro și nu îi conferă dreptul de a descarca sau de a modifica parțial sau integral site-ul, de a reproduce parțial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul în orice altă manieră, în scopuri comerciale sau contrare intereselor companiei S.C. Media Nation S.R.L. fără acordul prealabil scris al acesteia.
Dreptul de a crea o legătura web-link către www.zenaria.ro este limitat, neexclusiv și revocabil și este acordat atât timp cât nu aduce neajunsuri de orice fel pentru S.C. Media Nation S.R.L. sau oricăruia dintre partenerii noștri, numai după obținerea în scris sau prin email a acordului nostru.
Site-ul www.zenaria.ro este găzduit de serverele unei terțe firme. S.C. Media Nation S.R.L. nu va putea fi făcută responsabila pentru eventualele erori apărute pe site indiferent de motivele apariției lor, acestea incluzând modificări ale site-ului, setări, sau actualizări ale scripturilor programate. S.C. Media Nation S.R.L. nu va putea fi făcută răspunzătoare pentru erorile apărute datorita folosirii anumitor browsere pentru vizitarea site-ului www.zenaria.ro . S.C. Media Nation S.R.L. nu răspunde de conținutul, calitatea sau natura site-urilor la care se ajunge prin legături de pe site-ul www.zenaria.ro. Pentru respectivele site-uri, răspunderea integrală o poarta proprietarii site-urilor în cauză.
11. DREPTURI DE AUTOR ȘI PROPRIETATE INTELECTUALĂ ASUPRA PRODUSELOR
Clientul ia la cunoștiință că prin achiziționarea produsului personalizat cu modelul și designul furnizat de ZenAria pentru dimensiunile și tema coloristică aleasă de client, acesta din urmă, cumpără exclusiv acel produs în scopul folosirii aceluia în scopul declarat, respectiv decorarea interioară a unui spațiu locuit/comercial/industrial.
Operele de artă, imagini, grafice, simboluri, grafica pe baza cărora se realizează tapetele personalizate – aparțin exclusiv S.C. Media Nation S.R.L. si colaboratorilor/artiștilor săi, fiind protejat de legea drepturilor de autor (legea nr. 8/1996 cu modificările si completările ulterioare) și cea a drepturilor de proprietate intelectuală și industrială. Utilizarea sau reproducerea oricăror elemente din cele enumerate mai sus, fără acordul scris prealabil al S.C. Media Nation S.R.L. și în alt scop în afara celuia pentru care a fost furnizat se pedepsește conform legilor în vigoare.
Prin articolelor personalizate pe grafica/opera/modelul artistic disponibil pe ZenAria, MediaNation nu înstrăinează sau cezionează partțial sau total nici o prerogativă cu privire la drepturile de autor clientul, clientul neavând nici un drept din cele enumerate mai jos:
– dreptul de a reproduce integral sau parțial Opera Artistică, sub nicio formă şi prin niciun mijloc și în niciun scop,
– dreptul de import în vederea comercializării pe piața internă/externă a copiilor realizate,
– dreptul de a autoriza reproducerea integrală sau parțială de către terți,
– dreptul de realizare de opere derivate.
În cazul tapetului produs pe imagini furnizate de client, acesta din urmă își va asuma întreaga responsabilitate cu privire la legalitatea dreptului de reproducere a imaginilor și toate concecințele legale ce decurg dintr-o posibilă încălcare a acestora fără nici o implicare sau resposabilitate din partea ZenAria sau MEDIA NATION S.R.L.
12. TRANSFERUL PROPRIETĂȚII
Proprietatea asupra bunurilor și serviciilor va fi transferată după efectuarea plății din partea Cumpărătorului, la momentul livrării în locația indicată în comandă (înțelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier, semnarea de primire pe factura fiscală sau înmânarea bonului fiscal în cazul livrărilor efectuate de către personalul S.C. Media Nation S.R.L.).
În cazul produselor personalizate, în măsura în care Cumpărătorul nu ridică produsele comandate și acestea sunt returnate de către curier (sau în măsura în care Cumpărătorul nu se prezintă pentru ridicarea produselor), Media Nation SRL va percepe o taxă de depozitare de 25 RON / zi, începând cu a patra zi de la data recepționării returului. După 30 de zile de la data recepționării returului, în măsura în care Cumpărătorul nu întreprinde diligențele necesare în vederea intrării în posesia Bunurilor comandate, Media Nation SRL își rezervă dreptul de a casa respectivele produse.
Clientul primește dreptul de proprietate exclusiv asupra produsului personalizat trimis și nu primește nicio prerogativă ce se supune cesiunii sau transferului drepturilor de autor asupra imaginilor imprimate pe tapetul personalizat trimis, cu excepția cazurilor în care imaginea este furnizată de către client și se realizează un tapet personalizat pe imaginea acestuia. În cazul tapetului produs pe imagini furnizate de client, acesta din urmă își va asuma întreaga responsabilitate cu privire la legalitatea dreptului de reproducere a imaginilor și toate concecințele legale ce decurc dintr-o posibilă încălcare a acestora.
13. METODE DE PROTEJARE ȘI ÎNTREȚINERE A PRODUSELOR TEXTILE/VLIES IMPRIMATE
Pentru a evita degradarea produsului, a-i asigura o lunga perioada de folosire și a-i menține cât mai mult aspectul estetic, respectați întocmai instrucțiunile de întreținere a produsului referitoare la următoarele operații: spălare, curățare de praf sau pete. În cazul în care una dintre operațiile de întreținere este interzisă, aplicarea acesteia poate deteriora produsele.
– Spălarea tapetului la abur la temperaturi diferite decât cele menționate pe fisa produsului, poate de asemenea duce la deteriorarea acestuia, de aceea vă recomandăm să nu utilizați aburul în curățarea tapetului.
– Înainte de aplicarea oricărui produs de curățare sau albire este foarte importantă citirea cu atenție si respectarea instrucțiunilor de utilizare recomandate de producătorii acestora.
– Produsele fiind confecționate din materiale textile / hârție specială / poliester, evitați contactul cu flacăra deschisa, contactul cu obiecte înțepătoare sau tăietoare, apropierea de o sursă puternică de căldură.
Curățare: Produsul se curăță în general prin stergere cu o cârpă uscată. În unele situații în funcție de material, produsul poate fi și spălat cu apă fără detergent, sau alte substanțe speciale. În vederea spălării produsului cu detergenți se vor folosi doar cei care respecta normele de calitate impuse de legislația UE privind siguranța utilizării asupra acestor produse personalizate. Nu folosiți pentru spălarea sau curățarea articolelor produse de curățat industriale, acestea putând deteriora ireversibil calitatea sau culoarea materialului. În cazul în care apelați la servicii specializate de curățătorie și/sau spălătorie pentru întreținerea tapetului, SC MEDIA NATION SRL nu poate fi făcută răspunzătore în niciun fel de defectele care pot apărea în urma procesului de curățare și/sau spălare. Nu uscați produsul prin expunerea la surse de căldură (radiator electric, aragaz, uscator de păr etc).
14. RECEPȚIA/CONFORMITATEA MATERIALELOR/PRODUSELOR PRIMITE
Aveți obligația să despachetați comanda într-un interval rezonabil de timp după trimiterea ei către dumnevoastră, orice notificări de neconformitate apărute cu o întârziere mai mare de 10 zile de la constatare ca urmare a neverificării coletului, pot să nu fie luate în considerare.
Tapetul dumneavoastra este deteriorat la livrare și îl puteți vedea deja la livrare, deoarece cutia este foarte deteriorata? Dacă da, vă rugăm să refuzați primirea coletului și să ne contactați. Vom începe imediat să lucrăm din nou la tapetul dumneavoastra.
După recepționarea produsului de la curier vă rugăm să îl despachetați cu grijă, să nu folosiți cutter sau alte ustensile ascuțite care ar putea deteriora tapetul la deschiderea coletului și să parcurgeți cu atenție instrucțiunile primite în colet împreună cu produsul dumneavoastră.
Vă rugăm să inspectați înainte de folosirea/aplicarea pe perete a tapetului urmatoarele aspecte:
-
- Imaginea de pe tapet este aceeași cu imaginea (sau decuparea imaginii) pe care ați comandat-o în magazinul nostru.
- Culorile tapetului corespund (pot apărea mici abateri de culoare în legătură cu setările ecranului) cu culorile pe care le vedeți în magazinul web cu imaginea sau pe care le-ați ales prin procesul de primire/verificare a mostrelor sau prin discuțiile purtate în scris cu personalul nostru.
- Dimensiunile tapetului corespund dimensiunilor pe care le-ați specificat când ați plasat comanda.
- Nu există pași de printare vizibili, fisuri, nereguli sau erori de imprimare pe tapetul foto. Dacă tapetul dumneavoastră nu îndeplinește punctele de mai sus, vă rugăm să ne contactați direct. Vă vom cere să returnați tapetul și vom începe imediat să verificăm fișierele fotografice din timpul productiei. Desigur, vom imprima și vă vom retrimite tapetul foto în cazul în care se constată o problema, complet gratuit.
Vă rugăm să rețineți: ne așteptăm să vă evaluați tapetul foto pentru imagine, culoare și calitate, corect, înainte de a-l atașa pe perete. O dată montat, putem reține 80% până la 100% din achiziție dacă doriți să vă revendicați dreptul de retragere după montare.
Dacă tapetul dumneavoastră îndeplinește din punct de vedere tehnic toate condițiile (fotografie corectă, dimensiuni corecte, nicio deteriorare la livrare), atunci produsul dumneavoastră îndeplinește condițiile noastre de bază de garanție.
Cu toate acestea, dacă ai orice nemulțumire, contactează-ne și vom căuta împreună soluții, însă este important să nu lipiți tapetul pe perete înainte.
15. GARANȚIE DE CONFORMITATE
– Garanția standard pentru un produs este de 24 de luni de la data achiziției.
– Garanția standard pentru persoanele juridice este de 12 luni de la data achiziției.
Pentru toate articolele pe care le cumpărați de la noi, se aplică garanția legală. Garanția legală înseamnă că un produs este sau trebuie să facă ceea ce consumatorul se poate aștepta în mod rezonabil de la el. Acest lucru este valabil atât pentru tapet, cât și pentru accesoriile pe care le cumpărați de la noi.
În cazul neconformității produsului, consumatorul are dreptul de a solicita SC Media Nation SRL repararea produsului, înlocuirea acestuia sau, după caz, restituirea contravalorii aferente produsului. În cazul unei reclamații, SC Media Nation SRL poate repara produsul, îl poate înlocui cu unul identic, sau daca acesta nu este disponibil în stoc, cu un alt produs, cu posibilitatea plății sau restituirii unei diferențe de preț.
Deteriorările produselor, cum ar fi, de exemplu: zgârieturile, petele, rupturile care nu au fost aduse la cunoștința SC Media Nation SRL în momentul recepționarii produsului de către consumator, în vederea acordării garanției, nu sunt acoperite de garanție. Intervențiile neautorizate asupra produsului, nerespectarea instrucțiunilor de montaj, întreținere și curățare, precum si utilizarea acestuia în alte condiţii și scopuri decât cele pentru care a fost conceput conduce la anularea garanției.
În cazul iîîn care produsul nu este disponibil sau consumatorul nu dorește înlocuirea produsului defect cu un alt produs, SC Media Nation SRL va rambursa consumatorului contravaloarea produsului, în termen de maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data primirii reclamației scrise și a produsului în cauză.
Conform art. 16 lit. c din O.G. 34/2014, în cazul în care consumatorul (Cumpărătorul) optează pentru achiziționarea unor produse personalizate în mod clar ( dimensiuni altele decât standard rolă, decupări, adăugari, modificări text sau imagini, etc) confecționate după specificațiile indicate de către consumator (Cumpărător), produsele suferind astfel modificări la cererea cumpărătorului, acesta accepta faptul ca produsele de acest fel nu se returnează și nu se pot înlocui, fiind exceptate de la dreptul de returnare.
16. GARANȚIE DE SATISFACȚIE
Dacă tapetul dumneavoastră îndeplinește din punct de vedere tehnic toate condițiile (fotografie corectă, dimensiuni corecte, nicio deteriorare la livrare), atunci produsul dumneavoastră îndeplinește condițiile noastre de bază de garanție.
Dacă totuși sunteți nemulțumit de produsul primit, vă rugăm să ne contactați și vom găsi împreună soluții.
Vă rugăm să aveți în vedere că nu avem nicio obligație legală de a înlocui sau rambursa sumele pentru articole nedorite ulterior sau eventuale selecții incorecte. Nu putem să vă oferim o rambursare dacă nu putem revinde produsul returnat deoarece toate tapetele realizate de noi sunt „fabricate la comandă” special pentru măsurătorile pereților dvs. și conform art. 16 lit. c din O.G. 34/2014, în cazul în care consumatorul (Cumpărătorul) optează pentru achiziționarea unor produse personalizate în mod clar, confecționate după specificațiile indicate de către consumator (Cumpărător), produsele suferind astfel modificări la cererea cumpărătorului, acesta accepta faptul că produsele de acest fel nu se returnează și nu se pot înlocui, fiind exceptate de la dreptul de returnare. Sunt mici șanse să existe doi pereti identici ca dimensiune pentru a putea revinde un produs gresit, prin urmare, vă rugăm să introduceți cu atenție specificațiile înainte de a lansa comanda.
17. PIERDEREA GARANȚIEI
Condițiile de garanție nu se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de client sau in circumstanțe cum ar fi, dar fără a se limita la următoarele:
- Daca s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat și / sau modificat de personal necalificat, sau folosind tehnici neadecvate.
- Produsul prezintă defecte fizice: lovituri, crăpături, ciobiri, rugina sau prezinta urme de utilizare în condiţii neadecvate: supunerea la variații mari de temperatură și presiune, manipulare incorectă, instalări incorecte, pătrunderea de lichide, metale alte substanțe pe material, urme de zgârieturi abraziune sau supunere excesivă la radiațiile ultraviolete.
- Deși materialele realizate de noi sunt extrem de rezistente, ele nu sunt destinate folosirii decât în interiorul încăperilor. Materialul nu beneficiază de garanție dacă este instalat la exterior și este supus variațiilor mari de temperatură, radiației solare excesive, umiditate, ploaie, îngheț, sau dacă spațiul în care sunt montate este aflat încă în șantier, pereții nu sunt finisați corespunzător sau au un indicator de umiditate prea mare.
- Procesului de curățare/ întreținere care nu respectă instrucțiunile specifice tapetului imprimat, indicate conform celor de mai sus;
- Depozitării sau utilizării produselor în condiţii de umiditate;
- Montării necorespunzătoare sau utilizării unui adeziv necorespunzător;
- Decolorării ca urmare a expunerii la soare sau alte surse puternice de căldura;
- Reparării sau modificării făcute de persoane neautorizate;
- Uzurii normale a produsului sau ca urmare a utilizării acestuia;
- Utilizării în condiţii improprii, incorecte, de către consumator, altele decât cele pentru care produsul a fost proiectat.
18. FORȚA MAJORĂ
Niciuna dintre părțile contractante nu răspunde de neexecutarea la termen sau/și de executarea în mod necorespunzător – total sau parțial a oricărei obligații care îi revine în baza prezentului contract, dacă neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligației respective a fost cauzată de forța majoră, așa cum este definită de lege.
Partea care invocă forța majoră este obligată să notifice celeilalte părți, în termen de 5 zile producerea evenimentului și să ia toate măsurile posibile în vederea limitării consecințelor lui.
Dacă în termen de 180 de zile de la producere, evenimentul respectiv nu încetează, părțile au dreptul să-și notifice încetarea de plin drept a prezentului contract fără ca vreuna dintre ele să pretindă daune-interese.
19. LEGEA APLICABILĂ
Prezentul contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Cumpărător se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente.
În cazul drepturilor de proprietate intelectuală, modele, poze, imagini, simulări, opere artistice pe lângă legea 8/1996 website-ul este protejat de drepturile de autor și legislația internațională privind drepturile de autor și nu pot fi reproduse decât în condițiile prevăzute de Termenii și condițiile prevăzute în aces site.
Termenii si condițiile prezentului contract înlocuiesc alte înțelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre S.C. Media Nation S.R.L. si Cumpărător, referitoare la subiectul prezentului Contract și nu pot fi modificate sau schimbate decât prin înțelegere scrisă semnată de ambele părți.
O dată cu lansarea comenzii, indiferent de modalitatea de efectuare și recepție a bunurilor, Cumpărătorul accepta fără obiecțiuni condițiile și termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeași cu un contract valabil încheiat. Fiind de acord cu acești Termeni și Condiţii de utilizare a site-ului www.zenaria.ro, Cumpărătorul își asumă în totalitate consecințele ce decurg din folosirea în aceste condiţii a site-ului.
20. RĂSPUNDEREA CONTRACTUALĂ
Dacă mărfurile pe care le livrăm nu sunt cele comandate de dumneavoastră sunt deteriorate, defecte sau livrarea este într-o cantitate incorectă, va rugăm să ne notificați în scris, pe mail, în termen de maxim 10 zile lucrătoare de la data livrării coletului. În cazul transmiterii unor reclamații la mai mult de 10 zile lucrătoare de la data primirii coletului, nu putem fi responsabili de eventuale deteriorări.
Dacă nu primiți mărfurile comandate de dumneavoastră în termen de 30 de zile de la data la care le-ați comandat, vă rugăm să ne notificați în scris, pe mail, problema în termen de 40 de zile de la data la care ați comandat.
Dacă ne notificați asupra unei probleme mai sus menționtă, singura noastră obligație va fi, la alegerea dvs.:
– de a remedia orice lipsă sau nelivrare;
– de a înlocui sau de a repara orice bunuri care sunt deteriorate sau defecte; sau
– de a ramburseze suma plătită de dumneavoastră pentru bunurile în cauză în orice mod alegem.
Cu excepția cazurilor excluse de lege, nu vom fi răspunzători față de dvs. pentru nicio pierdere indirectă sau consecventă, daune sau cheltuieli (inclusiv pierderea profiturilor, afacerii sau fondului comercial) indiferent de orice problemă pe care ne-ați notificat-o în această condiție și nu vom avea nicio obligație să vă platim bani ca compensație, în afară de a vă rambursa suma plătită de dumneavoastră pentru bunuri.